FREDAGEN DEN 23 JANUARI MED CHRIS BROWN! :D

vaknade klockan halv 8, mamma å jag skulle köra mike t skolan.
men mamma fick köra själv för jag mådde så jävla dåligt.
min första takne va "FAN, SJUK? NU? JAG SKA JU FÖR FAN SE CHRIS BROWN IDAG!!!"
så tog ett piller & la mej igen, sen så sov jag några timmar till.
mamma fick väcka mej för dt va dags att ta bilen t nässjö.
så tog några piller till & satte mej i bilen.
sen tåg vi tåget upp t stockholm. fan va drygt dt va.
när vi väl var framme gick vi till systemet & köpte lite.
myste & drack lite på rummet innan vi skulle ner till Hovet för att kolla på CB.
sen så tog vi en snabbis på mcdonals innan oxå.

men iaf, konserten va så jävla bra! älskade det verkligen :D
dt börjar med att han hissas ner från taket, alla skriker & jag nästan lipar!
sen så står han bara där helt stilla med sina dansare & ett dunk kommer å dom börjar dansa!
dt va så himla häftigt! :D han är verkligen helt otrolig!
han dansade & sjöng, tog av sej tröjan & kastade den till publiken! :D

han frågade om dt fanns några singel tjejer, å alla bara skrek!
dt var verkligen en upplevelse & alla annan musik som dom spelade var också super bra!
typ Rihanna, 50cent, Adam Tensta, Akon & massa. Denna kvällen kommer jag aldrig glömma bort!
Köpte en tröja som minne! :D aa dt va lite från Fredagskvällen iaf!
XOXO - patty ^

rebecka s
2009-11-21 @ 18:35:27

I <3 CHRIS BROWN




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

superninja

Friendship is the Foundation of Love.

RSS 2.0