spin the world

 
Mamma, pappa, bror, (+jag), mormor & morfar åkte ut till Komstad en dag för att ta en lätt lunch. Blev räkmacka och de var så himla goda. Vill ha en till, NU!
 
 
Miljön är så himla vacker.
 
 
Vi fick besök av en kisse, han liknade våran lilla Alvin. 
 
 
Superfin!
 
 
Mike och jag har pumpat upp badbåten och gav oss iväg till sjön.
 
 
Fixar paddlarna. (och kollar säkerheten inför systerns kommande ihopp)
 
 
Det fanns inte så mycket plats.
 
 
Vi plockade näckrosor, fyllde båten med vatten, höll på att trilla i då vi mitt i sjön bestämde oss för att vi skulle byta plats. Inte lätt i en uppblåst gummibåt måste jag inflika. 
 
 
Även tagit en kvällsglass på Gulf med min fina Sara. Tyvärr fastnar hon inte alltid på bild. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

superninja

Friendship is the Foundation of Love.

RSS 2.0