pimpa upp din vardag/helg

har du inget att göra? här kommer några tips!
 
 
ät din middag ute i gräset, som vid picknick
 
 
eller varför inte ha en riktig picknick? en dag valdes till och med pizza-picknick
Picknick kan man ju ha på sin altan, balkong, trädgård eller åka ner till någon sjö. Platser finns det gott om!
 
 
gå en promenad, speciellt nu när solen borde lysa. Gå ensam, gå med en vän, eller varför inte låna någons hund?
 
(bild från vår första lägenhet, när Coffes horn skulle upp)
 
Möblera om hemma.. när vi bodde i vår första lägenhet kan jag nog med handen på hjärtat säga att jag ändrade om en gång i månaden. bytte kuddar, bytter färger & möblerade om.
 
(min nokia 2013, som jag älskade sååå mycket,)
 
Ring någon. En gammal vän, en släkting eller någon annan som du inte pratat med på länge.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

superninja

Friendship is the Foundation of Love.

RSS 2.0