UNDERBARA DAG

kan inget annat än att älska vädret! Blir så glad av solen, varmen, blommorna i träden och det fina gröna gräset. Idag satt vi ute med barnen och åt melon och det var underbart! Sen har jag ätit massa glass här hemma & bara njutit! Ikväll kommer farmor hit, även lillebror kommer, så vi ska grilla och ha det fint.
Arthursyday
2019-10-05 @ 20:00:30


kan jag hitta min kärlek online? Den sovande räven fångar inga kycklingar. Du kan inte fiska en fisk ur en damm lätt. Alla dessa ordspråk vi känner sedan barndomen. Har du någonsin seriöst tänkt på tillämpningen av folkens visdom till livet? Det verkade alltid för mig att dessa ord och skämt uppfanns av mormor i byarna för skojs skull, men det var exakt tills jag insåg hur viktigt de är.


Först var det tentor i skolan, dansklassen, efter att ha gått in i Institutet, följaktligen diplom, arbete... Och allt du behövde utöva tålamod, flitighet, spendera mycket tid och ansträngning. Men jag kunde inte föreställa mig att relationer med män också måste närma sig, som de säger, allvarligt. Det verkar som om så många vänner, ett stort företag och kaféer/klubbar/restauranger inte är det värsta stället att träffas. Men jag hade ingen tur. A cheapskate, sedan skinka, sedan en lögnare och så vidare. Det var naturligtvis och anständiga fans, men fortfarande klamrar man sig inte.

jag hade precis hittat ett jobb. Jag tog min jobbsökning på allvar - jag stod upp varje dag på morgonen och under dagen, med en paus till lunch, arbetade jag på datorn, ringde, skickade CV, arrangerade intervjuer. Kort sagt, mitt jobb var att hitta ett jobb. När jag tänkte på relationer insåg jag-varför är jag säker på att Prince charming kommer att falla från himlen precis på mitt huvud? Vad får mig att tro att jag utan någon ansträngning kommer att ha vad jag vill ha-även om det är immateriellt? Naturligtvis utför jag, så att säga, ett minimum-jag tar mig i ordning på morgonen, försök att klä sig snyggt, titta på mitt hår och naglar. Men det här är uppenbarligen inte tillräckligt. Efter att ha bestämt sig för mina önskningar (och jag ville ha något mer allvarligt och medvetet än att bara springa på bio och gå i parkerna) satte jag mig till "arbete".


för att starta "misstag" berättade för alla att jag vet att jag hittar — de planterade några kandidater. då har vi med vänner blivit regelbundet gå i klubben. Men! För mig själv insåg jag — klubben är inte det bästa stället att träffas. Varför? Först, mycket bullriga, andra, mörka, tredje, alla "lite" under shafe. Så om du vill ha allvar, försvinner klubben av sig själv. Alternativen var få - antingen Internet eller vänta på nåd lady Luck och se upp för prinsen vid busshållplatser, i butiker, kaféer och så vidare. Men jag är en person som inte är van att sitta overksamma, så jag vände mig till Internet.

Egentligen använde jag samma princip som när jag letade efter ett jobb, förutom att jag inte gick upp tidigt, och jag måste erkänna att det är trevligare att titta igenom profilerna hos trevliga killar än lediga platser. Flickvännen reagerade på överraskning konsensus-fuuu! Hur kunde du? Internet Dejting är hemskt, Internet är en galningar och orolig. Frustrerad och skäms, jag var på väg att avsluta min kampanj för att hitta en partner, men först bestämde sig för att samråda med en gammal vän. "Vad är det för fel på det? "vad är det?"han frågade. "Internet är bara ett sätt, så varför ska du stänga av det?"På grund av andras åsikter? Är de gifta eller parade?"Vid den tiden var de flesta av mina vänner singel. Så jag bestämde mig för att inte ta bort det som hölls och att fortsätta sökningen, men inte annonsera detta. Faktum är att galningar och inte riktigt förnuftiga ungdomar - mer än tillräckligt, men normala killar som känner till lektionerna av artighet var det också många! I allmänhet kan du i de första meddelandena förstå-adekvat person eller inte. Jag träffade några intressanta människor, och vi blev vänner med några av dem.

Jag blev förvånad över hur många väluppfostrade, utbildade, välbärgade killar träffas på Internet. Det visade sig, nu detta väl acceptabelt sätt att förtrogenhet för upptagna människor. Som en av mina nya fans sa kan du hitta helt vackra saker på de mest oväntade platserna. Och egentligen tror jag att varje tjej någonsin har varit på en total försäljning i en klädaffär. Kaos! Vid mitten av

https://no.markthotel-jena.com/smerte/nivelisan-anmeldelser-meninger-apotek-pris-forum/

Hi there mates, fastidious article and nice arguments commented here, I am really enjoying by these.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

superninja

Friendship is the Foundation of Love.

RSS 2.0