skidbacken

 
Vi har åkt skidor i backen. Jag var livrädd & det gick inte alls bra. Men skrattade gjorde jag iaf, åt mej själv. Har åkt skidor en gång tidigare, när jag var 7 år.. det slutade inte heller bra.
 
 
lilla mamma som TVINGADE med oss & lillebror
 
 
Coffe, han fick rädda mej från allt möjligt. Skrattade gjorde han också, drog ju nästan med han i alla mina fall.
 
 
Men fint var det ju iaf!
 
 
Efter som det var ett under att jag ens följde med så bjöd mamma på kebab
 
 
glad var hon! och trotts att hon är; ondskans själv, när hon lurar med oss på sånt här, så är hon en av de bästa människorna jag vet! ;)
 
Mamma
2015-02-23 @ 10:23:14

Tack för att du följde med, Patricia
Om ni bara visste, ibland är hon arg som ett bi & tjurig som en ....och ibland är hon helt fantastiskt underbar.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

superninja

Friendship is the Foundation of Love.

RSS 2.0