ONSDAG

idag hälsade jag på, på förskolan där jag tidigare jobbat.
jag beundrar dessa människor, jag gillar dem,
de har kämpat, dem är starka & de får mej att bli stark.
och alla dessa underbara barn, de har jag ju också saknat!
åh vad jag känner mej bra tillsammans med er, "min" fina avdelning. 
A-B
2013-10-31 @ 20:49:22

Tack för alla fina ord och den goda kakan. Ett stort lycka till inför morgondagen, vi håller alla tummar vi har.

Annica
2013-11-03 @ 17:58:32

Förstår hur du känner, har samma känsla när jag är ifrån dessa underbara barn... Synd att jag missade fikat 😉

Svar: ja det var synd att du inte var där! men kommer gärna igen när du är tillbaka ;D
Patricia - The superninja




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

superninja

Friendship is the Foundation of Love.

RSS 2.0