TATUERING

jag vill ha en, jag vågar och jag vill.
men saken är den att jag vet inte vad jag vill tatuera in på min kropp.
den ska ju lixom sitta där tills jag dör, när jag är död också för den delen.
jag vill ha en tatuering som betyder någonting.

jag vill att den ska vara personlig, vill inte ha någonting som alla andra har.
när jag var liten brukade jag och mina kompisar rita svarta "armband" runt armarna.
ni vet, så som Pamela Anderson & Mel C har? haha.
tur att vi inte tatuerade in det, för jag tycker inte det är snyggt längre!
en av medlemarna i spice girls hade så
och de var våra störta idoler så vi skulle ju självklart också ha det.

sen är ju frågan vart den ska sitta också?

jag vill att den ska gå att dölja.
huvudsaken med tatuering är ju att folk ska se den?
nej det tycker inte jag!
jag tatuerar mig inte bara för att ha en tatuering
eller bara för att visa folk att jag har tatuerat mig.
jag vill göra det för att påminna mig själv om någonting som jag tycker är viktigt.
en påminnelse till mej själv helt enkelt.

har ni där ute tatueringar och isf vad?
betyder din tatuering någonting för dej?

superninja

Friendship is the Foundation of Love.

RSS 2.0