hahaha, vi har verkligen kul du & jag!

haha, jag låg inne i mitt rum & skulle sova.
lr aa jag va inne på msn & skrev med mike!
& plötsligt dunkar dt i väggen som fan.
DUNK *tyst* DUNK *tyst* DUNK *tyst* DUNK *tyst* DUNK

jag: sluta med den där skiten!
mike: vaddå? att slå kuken i väggen?
jag: HAHHAHAHAHA xD aa
mike: men dt är skönt ju :O
jag: HAHHAHAA
mike: vaddå "haha" jag försöker vara seriös helt seriös åså bara skrattar du åt mej :( :'(
jag: hahah, säkert xD
mike: sluta skratta för helvete :@
jag: du ör ju så söt ju xD hahah
mike: lär dej shakea för fan!
jag: va?
mike: lär dej stava för helvete, skaffa dej glasögen
jag: HAHAHAHAHAHHA xD
mike: HAHAHAH :D:D

asså om ni inte fattar vad som är kul behöver ni nog nya hjärnor!
men bye bye..
XOXO - patty ^
frejchsan
2009-01-20 @ 18:16:27

HAHAHAHAHAHAAHAHAAH fan va bra xD




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

superninja

Friendship is the Foundation of Love.

RSS 2.0